Big Data для персоналізованих цін нова реальність онлайн-торгівлі

Згадайте коли ви останній раз стояли в черзі, щоб потрапити на концерт, футбольний матч або просто довго чекали своє замовлення в ресторані, пише Harvard Business Review.

Якби була можливість придбати більш дорогий квиток або помножити суму чека, скажімо, на 1,5 зробили б ви це, заради економії часу і нервів? Можливо, зараз вам здається, що очікування не було б обтяжливим. Але спробуйте зануритися в тодішні емоції: занадто холодно або занадто жарко, щоб стояти на вулиці під концертним залом; зустріч, на яку ви вже спізнюєтеся і швидше за все потрапите голодним, бо так і не дочекалися страви … Мабуть, сервіси також не хочуть вас засмучувати, але як їм дізнатися, що користувач готовий платити більше? Вітаємо в світі персонального ціноутворення на основі зібраної про вас інформації.

Кожному за можливостями. І бажанням

Чи були у вас випадки, коли ціна на бронювання відрізнялася в мобільному додатку і в браузерної версії сайту? Таку особливість помітив експерт з ціноутворення з 25-річним стажем Рафі Мохаммед (Rafi Mohammed, Phd. D.), користуючись сервісом Orbitz. Для нього вартість бронювання квитків на літак і проживання в Нью-Йорку через мобільний додаток було на 6,5% менше, ніж через сайт в ноутбуці. Автор досліджував ціни на інші пропозиції вони також відрізнялися в настільної і мобільної версії. Більш того, коли він попросив подругу забронювати аналогічні квитки і номер готелю, ціна для неї через додаток була на 2,8% більше, ніж встановлена ​​для нього.