Опитування Rakuten Viber показало, як українці захищають свої персональні дані

50% українців не цікавляться кібербезпекою, 43% ніяк не захищають свої персональні дані – такі дані показало опитування Rakuten Viber, в якому компанія запитала, якими методами вони користуються для безпеки в інтернеті. Також стало відомо, що 50% опитаних не цікавляться даною темою, натомість 21% робить все для того, аби поглибити свої знання. В опитуванні в офіційному каналі Viber Україна взяли участь понад 50 тис. користувачів.

Результати опитування показали, що 43% українців впевнені в захищеності своїх персональних даних в інтернеті та не вживають ніяких додаткових заходів. Інші 57% опитаних користуються додатковими методами: 11% мають антивірус на телефоні, ще 4% встановлюють його на комп’ютер, 9% вмикають двофакторну аутентифікацію для всіх акаунтів, 7% завантажують програми лише з офіційних сайтів. Також респонденти зазначили, що не діляться номером телефону задля захисту даних (8%). 6% українців встановлюють різні паролі, ще 4% — часто їх змінюють. Решта (8% опитаних) застосовують всі вищезазначені методи.

Команда Rakuten Viber також запитала українців, чи стали вони обізнанішими в кібербезпеці за останній рік. 50% респондентів не цікавляться цим питанням, натомість 21% роблять все, щоб поглибити свої знання. 17% опитаних не читали нічого на тему кібербезпеки протягом року для кращого розуміння. 12% українців впевнені, що знають достатньо: 6% добре розумілися на заходах безпеки й раніше, ще 6% відчутно покращили знання за останній рік.

Rakuten Viber нагадує, що захист персональних даних та безпека користувачів у застосунку є ключовими пріоритетами команди месенджера. Саме тому чати та персональні дзвінки захищені наскрізним шифруванням за замовчуванням, що унеможливлює доступ до нього будь-яких третіх осіб.

Releated Post