Звукове обладнання для ресторану або кафе

Інформація для власників ресторану або кафе. Ми розуміємо, що створення правильної атмосфери для ваших клієнтів не буде зайвою справою. І ви, ймовірно, замислювалися над тим, як звук і музика можуть зіграти свою роль.

Звичайно, встановити звукову систему в вашому ресторані просто, але, якщо ви шукаєте поради для досягнення кращих результатів – і якщо ви хочете заощадити час і гроші на непотрібних речах – ця стаття може допомогти вам визначитися.

Яка мета вашого звукового обладнання?

Середовище вашого кафе відрізняється, скажімо, від вітальні будинку. Як наслідок, вимоги вашої звукової системи різні. Для початку, більшість звукових систем споживчого рівня не призначені для тривалого використання, яке вони можуть отримати в комерційній системі (скажімо, 8+ годин в більшості днів).

Тому, перш за все, вам потрібно подумати про те, що ви хочете, щоб звукова система кафе зробила для вас. Наприклад, які функції ви хочете розставити по пріоритетам? Вам потрібен рівномірний обсяг і охоплення по всьому приміщенню або ви хочете створити ряд більш тихих районів? Вам буде потрібно настройка PA (публічна адреса) для живої музики? Не забудьте врахувати окремі області, такі як туалети, якщо ви хочете, щоб озвучування там теж було.

Ви розглядаєте бездротову зв’язок? Якщо це так, вам потрібно переконатися, що ваша система має вбудований WiFi або Bluetooth (бажано обидва). Це всього лише кілька міркувань, про які вам потрібно подумати, щоб почати.

Складання вашого плану

Як тільки ви визначилися з тим, що ви хочете, щоб ваша система робила, прийшов час приступити до планування. Як власник ресторану, ви зіткнетеся з декількома проблемами при розробці ідеальної звукової системи. Очевидно, все залежить від вашого бюджету. І в складних дротових системах може знадобитися професійна допомога при установці.

Потрібно визначити фактичне розміщення ваших динаміків, і простір, яке вони займають. Займає система, яку ви розглядаєте, багато цінного простору, яке можна було б краще використовувати для клієнта? Не забувайте і про безпеку. Наприклад, чи можете ви переконатися, що ваша звукова система надійно розташована далеко від «нахабних рученят»? Якщо ви обираєте провідну систему, вам також необхідно прокласти кабелі безпечним способом, і вам знадобиться підсилювач, який зможе впоратися з електричним навантаженням вашого запланованої кількості колонок.

Більш того, якщо ви плануєте використовувати бездротовий зв’язок і пропускати кабелі разом, варто розглянути відмінності між Wi-Fi і Bluetooth.

Коротше кажучи, системи Wi-Fi мають тенденцію пропонувати більший діапазон передачі, але менш прості – можуть бути проблеми з сумісністю. Bluetooth, однак, є більш надійною технологією для бездротового з’єднання. Таким чином, ви можете подумати про те, наскільки великий ваш простір. Наприклад, чи достатньо він невеликий (близько 10 метрів) для використання Bluetooth? Bluetooth, нажаль, обмежує кількість пристроїв, які можуть підключатися до динаміків (іноді можливе тільки з’єднання 1-1). Таким чином, якщо у вас є кілька динаміків, розкиданих по колу, вам необхідно враховувати можливість підключення від джерела (наприклад, вашого смартфона), а також можливість підключення між самими динаміками (так як ви повинні розподіляти звук між динаміками). Тому часто варто подумати, чи варто встановлювати кілька колонок, а також колонки, які підтримують як WiFi, так і Bluetooth.

Вибір вашого звуку

Тепер про сам звук. Деякі речі можуть перешкоджати поширенню звуку по кімнаті і, як наслідок, не будуть чутні вашому клієнта. Свою роль відіграють такі елементи, як планування і розмір кімнати, матеріали, з яких вона складається, звук інших покупців і перешкоди, такі як меблі і перегородки.

Звичайно, ви не можете передбачити, наскільки гучними будуть клієнти, і ви не можете змінити розмір кімнати, так що ви, ймовірно, проектуєте свою звукову систему навколо свого простору. Це означає, що вам, швидше за все, доведеться піти на компроміс з вашим звуковим дизайном заради вашого дизайну інтер’єру.

Проблеми, яких слід уникати

Щоб боротися з цими елементами, вам слід уникати занадто великої зміни гучності в обраній вами системі. Нерівномірне покриття може привести до того, що деякі клієнти не зможуть комфортно чути звук динаміків, а інші – взагалі не зможуть почути музику. Це результат розміщення гучномовців занадто близько до місця, де сидять ваші відвідувачі (занадто шумно), або рознесення їх нерівномірним чином, що створює «сліпі зони» звуку (нерівномірне покриття).

Ви також хочете уникнути змін в частотної характеристиці. Екстремальні злети і падіння звукової системи, які призводять або до « жорсткого » звучання звуку (на верхньому рівні), або до ситуації, коли ви можете чути тільки низькі частоти (на низькому рівні), досить неприємні. Це часто є результатом системи, в якій частоти еквалайзіровани (вирівняні) таким чином, що це не працює для кімнати, або за допомогою системи, в якій Динаміки не можуть забезпечити потрібну кількість басів (наприклад, не вистачає вбудованого сабвуфера).

Біда зі стерео

Традиційно більшість звукових систем, призначених для комерційних приміщень, фактично транслюються в монофонічному режимі. Це пов’язано з обмеженням роботи традиційних стереосистем.

У звичайній стереосистемі між двома динаміками є невелике « пляма » поруч з мертвою точкою. Якщо ви не перебуваєте в цьому місці, ви не чуєте обидва канали належним чином. Наприклад, ви почуєте лівий канал замість стереозвука.

Ось чому стерео відмінно підходить для установок, де слухач знаходиться в одному місці – наприклад, в домашньому кінотеатрі, де динаміки спрямовані на диван. Тому стерео не є ідеальним, коли слухач може перебувати в будь-якому з місць, вашого нового шикарного ресторану.

Як правило, тоді моноканал звучить краще, ніж « половина » стереоканала, і саме тому моно є стандартом для комерційних установок.

Рішення стерео проблеми

До недавнього часу не було реального способу обійти цю проблему стерео в комерційних приміщеннях. Але в останні роки з’явилося рішення, яке дозволить слухачеві випробувати стереозвук, де б він не знаходився в кімнаті.

Якщо говорити простими словами то, акустика долає обмеження « плям » стерео за допомогою бічних динаміків. Ці гучномовці виробляють просторову інформацію і не повинні бути почуті незалежно вашим лівим і правим вухами. Це означає, що де б ви (або ваш клієнт) не знаходились в кімнаті, ви відчуєте повне стерео. І все це вбудовано в один витончений настінний гучномовець, що скорочує необхідність в додаткових кабелях, додаткових гучномовцях і додатковому просторі. Звукове обладнання для ресторану або кафе

Для вас як для власника ресторану чудова новина полягає в тому, що за останні кілька років аудіотехнології розвивалися стрімко. Завдяки таким розробкам, як бездротові технології, поліпшена точність відтворення. Спроектувати звуковий простір, яке створює дивовижні враження для ваших клієнтів, тепер дешевше і простіше, ніж будь-коли.

Це може дозволити вам зосередитися на обслуговуванні клієнтів і відмінному ресторані – а ми подбаємо про середовище, яка змусить ваших клієнтів повертатися до вас знову і знову. Якщо ви хочете дізнатися більше, просто звʼяжіться з нами.

Releated Post